Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?
Kampanyalı ürünlerde değişim var, iade yoktur.
Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 15 gün içerisinde, keyfi sebeplerle ürünü iade etmek istediğinizde kargo ücretini size aittir. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise, Kargo ücreti tarafımıza ait olmakla birlikte iade süreniz 30 gündür.
Ayrıca sitemizde yer alan ürünlerde değişim talebiniz bulunmakta ise değişim süreniz 7(yedi) iş günüdür. Aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde, ürün iadesini sağlayabilirsiniz.
-İade etmek istediğinizde öncelikle 0542 614 76 77 nolu whatsapp hattına bildiriniz.
-İade edeceğiniz ürünü, paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, ARAS KARGO ile gönderebilirsiniz.
-İadenizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden ARAS KARGO’ya ait gönderi kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.
-İade bedeli, ürünlerin mal kabul birimine ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza 3(üç) iş günü içerisinde aktarılmaktadır. Eğer ödemenizi “Kapıda Ödeme” olarak gerçekleştirmiş iseniz tarafımıza IBAN numarası, hesabın kime ait olduğu ve hangi bankaya ait olduğunu bildirmeniz gerekmektedir. Bildirim sürecinden sonra iadeniz 10(on) iş günü içerisinde gerçekleşecektir. Bankanıza bağlı olarak iadenizi hesabınızda veya kartınızda görmeniz, birkaç gün sürebilir.
Siparişinizde kullandığınız indirim kuponu varsa, iade işlemi esnasında hesabınıza yeniden tanımlanacaktır. Siparişinizin yapıldığı tarihte indirim kuponunda kalan kullanım süresi kadar süre, yapılacak iade işlemi ile yeniden başlayacaktır.
İade etme süresi kaç gündür?
mavilimon.net üyelerinin kanunen mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğe göre “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” 7 gündür.
Hangi ürünleri iade edemiyorum?
Ambalajı zarar görmüş faturasız ve kullanılmış ürünlerin iadesi gerçekleşmemektedir.
İademi hangi adrese göndereceğim?
İade Adresi: Mavi Limon Mağazası, İzzettin Çalışlar Caddesi, Bahçelievler Mah.No 42c, Bahçelievler / İSTANBUL
İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
İade talebiyle www.mavilimon.com’a gönderdiğiniz ürünlerde ürün kusuru var ise kargo masrafları firmamıza aittir. Siparişinizi ARAS KARGO ile yukarıdaki adrese “Karşı Ödemeli” olarak Markamıza ait 363485220 müşteri numarasını kullanarak gönderebilirsiniz. Keyfi sebeplerle iade etmek istediğiniz takdirde kargo bedeli size aittir.
İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?
Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra www.mavilimon.com tarafından kredi kartınıza iade işlemi 10(on) iş günü içerisinde gerçekleştirilir. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve www.mavilimon.com’un bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.
Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?
Sitemizden aldığınız ve kullanılmamış durumdaki ürünler için 7 gün içinde değişim yapılabilmektedir. Değişim ürününüz elimize ulaştıktan en kısa süre içerisinde tarafınıza gönderilecektir. Ürünün tarafımıza ulaşması için ARAS KARGO ile teslimat ücretinin ödenerek gönderilmesi gerekmektedir.
Elime geçen ürün kusurlu. Ne yapmam gerekiyor?
Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak stoklarda bulunması durumunda ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürün/ürünlerin tedarikçi firma stoklarında olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek para iadesi işlemi gerçekleştirilecektir. İade işlemleri detayı için bkz. “Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?”
Tutar iadem neden taksit taksit yapılıyor?
Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin, tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi, taksitli olarak kartınıza yansıtılmaktadır.
Sezon sonu ve indirimli ürünlerde değişim ve iade uygulanmaz.